.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران تولید کننده 16درصد گل و گیاه کشور

معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران گفت: در حال حاضر 16 درصد گل و گیاه کشور در مازندران تولید می شود.
به گزارش شمال نیوز ، ولی‌الله فرزانه در جلسه ساماندهی صادرات و بازرگانی مازندران افزود: مازندران در این رشته کشاورزی بعد از استان تهران در مقام دوم کشور قرار دارد.
وی میزان صادرات این محصول استراتژیک را در مازندران ناکافی دانست و اظهار داشت: در 5 ماهه نخست امسال مازندران شاهد 21 میلیون صادرات بوده که حدود 2 درصد آن به گل و گیاه اختصاص دارد.
فرزانه از اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای توسعه امور گلخانه‌ای در استان خبر داد و تصریح کرد: بهترین زمین کشاورزی مازندران از لحاظ مرغوبیت در اختیار فعالان گل و گیاه استان قرار گرفت.
معاون تجارت خارجی بازرگانی مازندران نیز در این جلسه از آغاز کار ساخت پایانه گل و گیاه در غرب مازندران خبر داد و گفت: با توجه به محوریت مازندران در تولید گل و گیاه در سفر هیئت دولت به مازندران 2 مکان در غرب مازندران و جویبار پیشنهاد شد که مورد موافقت قرار گرفت.
محسن کاکویی خاطر‌نشان کرد: 4 پایانه در کشور در حال ساخت بوده که یک مورد آن در استان مازندران دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی است.
وی در پایان گفت: طرح ایجاد پایانه گل و گیاه کشور در حال حاضر در استان‌های تهران، خوزستان، مرکزی و مازندران در حال ساخت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.